Gamivo, platforma transakcyjna dla gier oraz towarów cyfrowych notuje dynamiczny wzrost skali działalności z miesiąca na miesiąc. W całym 2020 r. obroty na platformie przekroczyły 160 mln zł. Obecnie spółka skupia się na rozwoju funkcjonalności i oferty platformy oraz pozyskaniu nowych użytkowników.
Gamivo to wiodąca platforma transakcyjna dla gier, która łączy sprzedawców z graczami z całego świata. Na rynku wyróżnia się jakością obsług klienta, atrakcyjnymi cenami produktów oraz dodatkowymi usługami, jak programy VIP, programy lojalnościowe, a dla dostawców panele do sprzedaży hurtowej.
– Od założenia Gamivo w 2017 r., przyświecała nam wizja stworzenia idealnego miejsca dla gracza, w którym oprócz ulubionych tytułów, będzie mógł on znaleźć zarówno sprzęt jak i dodatki do rozwijania swojego hobby. Ubiegłoroczne obroty platformy to efekt m.in. konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju. – informuje Mateusz Śmieżewski, prezes Gamivo SA.
Gamivo zostało założone w 2017 r. przez zespół managerów wszechstronnie doświadczonych w branży gier, przy wsparciu funduszu venture buildingowego Tar Heel Capital Pathfinder. Spółka stale wprowadza nowe wykonalności na platformę i poszerza jej ofertę produktową. W tym roku chce m.in. wprowadzić produkty fizyczne, w tym gry konsolowe, akcesoria gamingowe oraz odzież e‑sportową. W planach jest także wprowadzenie aplikacji mobilnej.
– Dużo uwagi poświęcamy optymalizacji procesów zachodzących wewnątrz organizacji i ich automatyzacji. Dzięki temu możemy sprawnie obsługiwać serwis utrzymując jednocześnie optymalne zasoby. Przekłada się to na niskie koszty i w konsekwencji atrakcyjną cenowo ofertę dla sprzedawców oraz kupujących. – dodaje Tomasz Lewandowski, członek zarządu Gamivo SA. Głównymi użytkownikami Gamivo są osoby z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych. Platforma od początku istnienia obsłużyła ponad 2 mln kupujących z większości krajów, sprzedając im ponad 5 mln gier. W jej ofercie znajduje się aktualnie prawie 50 tys. produktów, oferowanych przez prawie 1 tys. sprzedawców. Spółka działa na dynamicznie rosnącym rynku gier, którego wartość w 2020 r. wyniosła 160 mld dol., a już w 2023 roku może przekroczyć wartość 200 mld dol.